Jag förstår verkligen inte...

I går var jag åter på information om de vitaminer o mineraler vi säljer. Där pratade de om vad  brist på dessa vitaminer gör med kroppen. Detta har jag ju redan läst om i min "bibel" Mirakel Hjärnan, men man får det verifierat av andra oxå. Den information gör att jag verkligen undrar varför "folk" tackar nej till kosttillskott. Varför vill man inte ge sin kropp den bästa möjligheten att sköta sitt jobb?! Jag kan verkligen inte fatta hur man kan avstå från att åtminstånne pröva om det kan hjälpa mot tröttheten man klagar över. Vad har man att förlora? Jag tycker så synd om mina vänner som går i sin gråa, trötta dimma och inte ens ger sig själv changsen att må bättre o bli piggare.
Jag förstår verkligen inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0