Första ordern!

I dag har jag lagt min första order till företaget. Det blev en hel del eftersom mamma o jag är lika inne på att ge kropp o knopp de bästa förutsättningar att sköta sitt jobb! Jag känner ju tydligt att jag har blivit hjälpt av vitaminerna o mineralerna. Mycket piggare o dess utom har mitt rusande hjärta lugnat ner sig till, som det känns i alla fall. Jag fattar inte att det var så enkelt....! Att inte någon läkare kunnat föreslå detta under de omfattande undersökningar som de har gjort! Bara nöja sig med att det är nog inget farligt...! Jag har helt tappat tilltron till läkare.
Till o med lilla K känner sig mycket bättre o lugnare, inte så stora humörsvängningar! Fantastiskt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0